Best viewed with Google Chrome. Don't Have Google Chrome? Click Here

Thursday, January 8, 2009

fourth day....fifth day....

4th day..
dtg sekolah awal lalu this morning....mcm biasa wat i do 6.40am-7.40am...pgi bertugas lah apa lagi!!! aduhaii...the worst part of my tugas is suruh bala 5gigih ya keluar...kdg2 cdaknya melawan..tp kita harus bersabar...fit lawa eh sikd senior so nya boleh tugas sine2...seniornya dah transfer gi Selangor...ok..nothing intresting about the lessons today but something really really really impress me, this Form1 boy named Irwin/Arwin, he is so genius man!! walter padah ngan aku malam marek irwin ajarnya MT Form2!!! Form1 ajar F2 MT F2, chapter 5 lah mun ku sik silap... ada ke patut tp itulah kenyataannya..nya dr SKJB..genius lalu..lbh genius than shaqil..tp org mdh nya nerd...walter mdh mun tidur kan[nya pljr asrama], nya TUCK-IN masa tdo..smua snior mdh iboh tuck-in tp nya don't want...and then if masa PREP kan, mun org ragak, iya alu pansut ari kelas..ok, cukuplah...tok i post psl "LUNCH" tok...i hate the lunch or 2nd recess coz masa rehat sik cukup!!! 40minit jak ne ada cukup...lunch ya start pukul 12.50pm-1.30pm..ne ada cukup ya...semua org lps tgh hari tentu lpr kan..dahlah pekerja kantin ya slow gik...kantin jauh gik ya...aduhaii..jln gi kantin ya dah mengambil msa 10minitz i guess..apa gik order makanan...so total time taken to go to canteen and balik kelas dah 30-35min..so 5min jak makan..td mknan ku sik hbs bahh....and then pgi bengkel KH..malas mok cerita psl kh...k yu jak for 4th day
5th Day
pagi2 kelut2 ngiga novel BM, timulak kapal perang n antologi...huhu..tersalah jadual..ya angela give wrong information.....tanya ku bala 2cekal sikda, 2yakin pun sikda..then me n angela ipak asrama studz coz we wanna boro from cdak..nasib ada..aku pinjam antologi Natasha n TKP Vita...thank you!!! very very much...aku akan belanja ko org...tp, sia2 jak pinjam buku ya coz cikgu x guna ya..kami buat pembetulan tek...pas ya masa PSV, kami org lukis tek...burok lukisan aku...paz ya, 5minit b4 rehat aku keluar dr class coz btugas kat kantin waktu rehat...efa dtg dulu paz ya aku..senior2 belum dtg gik....so aku beli lah food...and then aku jg kaunter..and then bos aku dah nya tugas terus balik n leave me alone..xpalah, biar ku independant sikit..and then lepas rehat terus ada....apa ya, ceramah kah?? lecture kah...apa2 jak lah...kami mcm interview dgn pljr cemerlang PMR, adzarhye[8a] n nur atikah[9a]....cdaknya mdh pengalaman mereka and cara cdak belajar etc etc..kira mcm motivasi lah for us f2 n f3..smua f2 dtg kat dwn kuliah n some f3 jak come...then we need to do laporan about them..hntr monday gik ya...aduhaii...and then balik...tp aku blm balik..aku balik 12.30pm..hehe lewat kan...masa sbnrnya balik 11.30am...sblm balik, aku leeroy nico bryan ann rach pgi NYONYA beli cendol...aku blanja rach bryan blanja ann..and then bryan ann rach pgi dulu dah beli ya tp aku nico roy 'last flight'....and then on the way pgi dwn, kami talked and laughed about something yg FIT3 lukis..haha..callie lalu..fit fit...masa hmpr2 sampai kat dwn, fit balik n wanna masok keta and we call fit tp nya sik layan kami org, sombong..hehe..ib0h ambik hati fit ok...gurau jak tok..bak kata C.Em, don't take heart...and last2 nya tgk kami org..after samoai kat dwn, trus pgi kelas ambik notebook nico..and then pgi dwn gik n aku n roy main perhimpunan..jd emcees for perhimpunan..pgi atas pentas..hehe..and then i balik....tu jak for 5th day of school...

No comments: