Best viewed with Google Chrome. Don't Have Google Chrome? Click Here

Friday, January 16, 2009

hari tok is 16012009

-tugas sendirian pagi td..senior aku buat tugas lain, rakan setugas aku, walter lambat dtg tp ada juak nya tolong aku
-masa bm got pembentangan KOMSAS
-PSV kami org decorate class
-rehat pgi kak esther 3t n Ko-Op. pgi bilik guru ambik gmbr dr C.Lai. makan nasi lemak buatan emak lona
-masa geo blurr lalu....
-lunch kat kantin...makan nasi ayam and air bandung with aj angela n bryan
-and then pgi nyonya
-and then balik...bryan pgi dgn bala kakak2 f3 ya..
-and then sampai kat dwn, nico ajak aku pgi kantin.
-and then pgi class 2Tekun n 2Cekal.
-decorate class, belajar buat origami burung
-rehat kat cekal
-tgk video masa kami org muda muda dulu..hayh..vid asrama 'Last Day at Asrama Lama'..sedih lalu bah aku nangga vid ya...hampir nangis...
-bleed y finger masa staple the kain for the nilam table
-balik at 4pm.
-b4 balik fit3 told me n nic bout something yg mengeSHOCKkan..rahsia lelaki 2tekun.
-terer lalu bah zul...Tahniah Zul! qmf9922

No comments: